Läsa och skriva det är livet det! eller inte...

I fredags var jag och skrev om en tenta (!), förra gick ju inte bra men det visste jag också. Var så väldigt förkyld då, satt där med feber,hosta och ont i bihålorna. Men dumt nog gick jag dit ändå. Fick lov att avbryta då jag började hosta nå hemskt. Men i fredags kändes det lättare och jag hoppas på det bästa nu. Hoppas få släppa den kursen och gå vidare.

Hela eftermiddagen i dag har jag suttit och funderat fram och tillbaka på min b-uppsats. Var helt inställd på att skriva om våld i nära relationer och rikta in mig på kvinnor som misshandlar sina män fysiskt och psykiskt, men nu är jag mer inne på kvinnlig brottslighet. Ojoj jag vet inte men jag måste bestämma mig. AKa skriva ett uppsats pm som ska vara klart snart. Får sova på saken :).

Nu ska jag fundera vidare känner mej laddad och redo för en uppsats, ska bli lite roligt faktiskt...


Kommentarer
Postat av: maja

Det kommer att gå fint!!

2010-04-19 @ 15:08:30
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0