Ida så sjuk...

När man ser sitt barn så sjuk och så hjälplös. Skakar av frossa och uttrokad så ögonen är som svarta hål. Tanig och kall. Ligger där i en sto sjukhussäng och varken orkar prata eller protistera när prover och sprutor tas/ges.

SÅ var det när min älskade lilla dotter låg på sjukhus för magsjuka. Tänk att man kan bli så sjuk av ett sånt tillstånd. Nu är jag rädd för att hon ska åka på det igen. Nu undviker vi allt som kan bidra till magsjuka. Noah fixar magsjukan galant medans Ida blir jättedålig.

Idag mår on mycket bättre. Babblar på som vanligt och är pigg. Det är så jag vill ha min dotter! Älskade barn... Ni är mammas allt...

  
Ida inne på sjuhus med dropp i två dygn som 13 månader! Förbaskade magsjuka....

  
Så var vi där igen när Ida blev superdålig i sin magsjuka... Jobbigt att se sin dotter så sjuk.
MEn med lite dropp fick vi åka hem på permission.


Imorgon blir det bi för Ida och mej om hon fortfarande är pigg. Hon är smittfri iallfall

Kommentarer
Postat av: moster Elin

va skönt att hon piggnat till! hon blir nog glad om hon får gå på bio, världens bästa ida!

2010-02-06 @ 23:59:55
Postat av: maja

lilla skrutt, magsjuka är en hemsk sjukdom för henne

2010-02-07 @ 08:49:35
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Amanda

Din blogg är väldigt intressant,

kolla gärna in min och kommentera? :)

2010-02-19 @ 11:01:12
URL: http://amandaahlm.blogg.se/
Postat av: moster Elin

update, pliiis! ;)

2010-03-08 @ 14:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0