Sjuka barn....

Den senast tiden har barnen varit otroligt mycket sjuka. Noah är mest drabbad, han åker på feber hela tiden och det är tydligen normalt säger läkarna. Men nu är jag hemma med Ida. Hon är dålig, febern är skyhög och benen bär henne inte. Hon orkar inte stå längre stunder. När hon får febernedsättande så blir hon lite piggare för stunden men sen är hon tillbaka igen. Jobbigt är det.

Jag hämtade henne i måndags då satt hon på skolgården i ett led på väg från mellisen, hon hade jätteont i magen, sen var det kört. När vi kom hem hade hon feber. Jag börjar eller jag är otroligt uttråkad av att sitta här hemma och inte kunna göra någonting. Känner mej ensam och rastlös. Noah är hos dagmamman, där får han leka och ha roligt ett par timmar, han var hemma igår men usch va uttråkad han var. Jesper jobbar sent, han är på nå möte som han inte vet när det är slut, å jag är här hemma med min sjuka prinsessa...




Ida en dag då hon var frisk :)



Kommentarer
Postat av: maja

Lilla gumman att hon inte kan gå till skolan heller. Men hon är så fin i alla fall <3 mormors hjärta gråter.

2011-11-17 @ 19:34:00
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0