Omtänksamma människor!

Idag har vi pyntat här hemma, fram ned gran och allt där till... Är ju inte så jätte förtjust i den här tillfälliga inredningen men barnen tycker det är superkul, allt för dom ❤.

Annars har dagen idag känts lite bättre, har haft mina svackor och tyngre stunder så en tår kommer. Har träffat en läkare idag som hjälpt mej, sjukskriven året ut sen får vi se, vill gärna jobba så det är mitt absoluta mål, kanske börja på 50% sen gå upp sakta till min 100% tjänst. Min fina kollegor och chef har skickat ett blomsterbud till mej idag, blev så rörd, dom är så himla fina. Igår fick bi en blomma utav Jespers arbetskamrater. Tänk vad alla är fina och bryr sej. Det är till stor hjälp i återhämtningen. En fin liten julgrupp fick jag av mamma och pappa i helgen ockSå. Så här mycket julblommor har jag nog aldrig haft :).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra det är när man har människor runt sig, som tycker om en och gör allt för att trösta.

2012-12-21 @ 17:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0