Tiden går framåt och jag med den!

Mitt i all denna sorg kan jag känna lite glädje för vad jag har. Vissa stunder är mörkare än andra. Jag har en underbar familj och två fina barn. Jag har fina vänner som visat sitt stöd och öppnat sej lite extra för att tala om att jag inte är ensam, fler än man tror går igenom detta. Kanske inte så här pass sent men det är inte ovanligt i tidigare skeden och hur det än är så är det tungt även om man "bara" är i vecka 5-6...

Jag kommer tillbaka, jag är inte sur och bitter. Jag är faktiskt glad egentligen. Det ska ni snart få se ❤

Mina två fina hjärtan för ett antal år sedan... Lika fina nu som då. Jag älskar er nå oändligt mycket ni är mitt allt, utan er vore allt mycket tyngre <3


Kommentarer
Postat av: maja

Precis så är det älskade unge. Du ska sörja det d förlorat men tillåta dig att glädjas för det du har.
Jag älskar dig så mycket mamma <3

2012-12-20 @ 06:24:47
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0