Vilsen Ida

Nu har jag lagt mej, imorgon är det dags för en ny arbetsvecka. Få se va den har att bjuda på. Trivs väldigt bra på mitt jobb, men det är ju alltid jobbigt att gå upp på morgonen, varje morgon när klockan ringer vill jag bara gråta. Varför kan man inte bara vakna pigg och känna " åhh va roligt att gå upp", sen när man väl är uppe är det ju trots allt ok. Det som är jobbigast är att väcka det finaste man har, barnen!

Idag har mamma och pappa varit här på mat, det var trevligt :). Gjorde linsbiffar men dom blev inte som jag tänkt mej men smakade helt ok!

Nu precis innan jag gick å la nej hämtade jag Ida för hon och Noah delar säng med mej i natt. Gick upp till Ida och sa på skoj att det var morgon, hon gick upp och smög ner för trappen, talade då om för henne att det var natt och att hon ska få flytta till min säng. Jaså sa hon bara. Väl nere sätter hon sej vid byrån i hallen och sätter på sej en mössa. Så söt, hon gick i sömnen. Helt vilsen <3.. Nä nu ska jag sova, natti :)

3D film, mästerkatten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0