Vardagen!

Vet inte vart jag ska börja, men jag är så less. Jag har så mycket runt omkring mej som är bra. Men så ska det som är dåligt ta över och jag ser knappt det som är positivt och bra. Jag har varit sjukskriven sedan mitten av oktober och inte fått ett öre, idag ringer fk och har en massa frågor de har fortfarande inte behandlat mitt ärende. De har 30 dagars handläggnings tid men den blir alltid förlängd. På den 30:e dagen får jag hem ett brev då jag måste komplettera lite vilket jag gör omedelbart. Men inget händer. Jag har ju räkningar som ska betalas och barn som ska ha sitt. Nä det här får mej att må så betydligt mycket sämre än vad jag skulle behöva. Vill bara bli så stark att jag kan jobba mina 100%. Jag tycker om mitt jobb och trivs med det. Snart är jag tillbaka.

Vill bli mitt gamla jag igen. Snart så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0