Min stackars mage...

Måste få gnälla lite :). Det är ju trots allt min blogg.

Igår och idag har inte varit nå bra dagar. Speciellt inte idag. Vaknade i morse utav hemska magsmärtor. Låg och vred & vände mig i sängen. Bestämde mig för att ringa vårdcentralen eftersom jag lidit utav detta sedan i somras. Har dessutom börjat gå ner en hel del kilon ofrivilligt vilket inte känns så jättebra. Är ganska aptitlös och trött. Något stämmer inte. Kanske stress, oro, tarmsjukdom eller tumör (!), ja inte vet jag. Jaja fick en tid nästa vecka måste gå ifrån tidigare i skolan men känner att min hälsa måste få gå före. Annars orkar jag inte plugga heller. Nog om min hälsa!

Ha det bäst flodhäst :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det inte är något allvarligt! Kram!

2009-12-10 @ 13:26:42
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0