Glad Midsommar

Idag var det midsommar då! Bade jag och Jesper tillbringar denna midsommar på jobbet. Jag börjar kl 14 men Jesper slutar 12.30 lite trist. Barnen är i Avesta, dom får fira med mormor och morfar och resten av släkten. Ida ser framemot att hon ska få sova i husvagnen. Hon tycker det ska bli så roligt. Noah han förstår inte så mycker ;). Men dom kommer säkert få roligt. Min kusin och hennes barn kommer också även om Elvira forfarande är väldigt liten men Cassi och Ida är jämngamla. I morse när Ida vaknade så hade hon sagt till sin mormor att hon växt i natt :). Vilka ideer haha!

Imorse tänkte jag att jag skulle sova länge eftersom barnen är i avesta. MEN jag kunde inte. Det var för tyst och lungt. Jag blev bara nervös av att ligga kvar i sängen. Jag var uppe ganska tidigt ändå. Jag blir ju ändå inge piggare utav att sova. Kan snarare bli tvärt om!

Nu ska jag göra mig klar för att åka iväg en sväng innan jobbet. Får göra det bästa utav denna gråa midsommar på jobbet. Det blir nog bra :)..

Jooo, Noah har ju kissat på pottan nu också. Duktig kille va??

BYYYE

Kommentarer
Postat av: mamma

ungarna lever loppan här, tur det blev sol till slut. Imorgon kommer de hem mer vild än tam :)

2009-06-21 @ 09:32:54
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Anna

ja visst hade vi en bra midsommar på jobbet :P

tårta och åter tårta :P

2009-07-14 @ 16:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0