Pettson & Findus

Ligger i soffan och tittar på melodifestivalen. Men jag har lite svårt att koncentrera mig på bara det faktiskt. Måste göra en massa annat imellan. Dessutom är jag aldelens ensam här vid tven. Barnen sover. Hade tänkt att Ida skulle titta med mig men hon var så trött redan kl 18 så hon sover skönt nu. Noah har ingen ro att tittapå tv alls. Han måste ju leka och sånt. Jesper fixar och donar i sitt älskade garage som vanlig skulle jag vilja säga. Men visst man ska väl njuta utav tystnaden.

Jag och Ida var iallfall på bio idag. Vilket var väldigt spännande för Ida. Hon var övertygad om att allt var extra stor på bion. Stooor tv stooora stolar stora godisar och en STOR toalett. Alla kan sitta på toaletten samtidigt då mamma. Ja men lite besviken blev hon sen när det inte riktigt var som hon trodde. Allt var normal stort utom "tvskärmen". Hon var lite skeptisk till det höga ljudet men sen  när filmen väl började var hon knåpptyst och tittade på filmen med stora ögon :)... Det ska vi absolut göra om!

Nej nu ska jag kolla vidare.. Baj!

Kommentarer
Postat av: mamma

tur hon kunde gå på bio i alla fall, stumpan.

2009-03-14 @ 23:43:11
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0