Lite av varje!

Sitter här i min ensamhet och försöker plugga. Har precis skickat in uppgifter. Jag har halkat efter lite, när Ida blev sjuk i magsjuka kom jag aldrig ikapp igen. Det är tufft nu och skolan känns allt annat än rolig. Har funderat många gånger om jag ska orka gå kvar MEN jag vill ju så gärna jobba med det iframtiden. Jag vill fixa detta. Men det är jobbigt, jävligt jobbigt faktiskt. Får hoppas man får lite mer krafter efter sommaren. Känner att jag skulle beöva vila och göra sånt jag tycker om. MEn i sommar ska jag jobba men jag vet inte vart. Har sökt jätttemånga jobb men dåligt med svar tyvärr. Vill jobba med nå annat än det jag har min tjänst inom. Men men ett jobb är ett jobb och jag är tacksam för vilket. Men hur vi skulle lösa kvällar och helger är då en gåta.

Det är andra dagen idag som solen skiner och det är riktigt skönt ute. MAn vill bara ut och sola. Men nu är det så att jag måste verkligen sitta ine med näsan i böckerna. Får ta en promenad sen när skrot och loppi kommer hem. HAr lovat Ida att on ska få premiär cykla när hon slutat för dagen. Det var nämligen inge luft i däcken när vi skulle gå till dagmamman i morse.

Någondag här framöver ska jag fixa lite bilder på mitt hem, vet att jag lovat det och att folk ser framemot bilder. Men annars kan ni ju alltid komma förbi och se det live ;). Jag gillar besök!

Nee nu ska jag plugga vidare, så jag hinner innan barnen kommer hem. Då är friden slut!

Snart blir jag moster också, tjohooo!! Till en liten prinsessa!

UNDERBART!





Ida
2 dagar kvarNoah 4 dagar kvar


En månad innan Noah föddes!


Kommentarer
Postat av: maja

yes lite uppdatering!!!:)

2010-04-12 @ 15:35:38
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0