Sommaren 2010

Det ar varit en toppensommar hitintills. Massor med sol och bad, ja iallfall för barnen jag håller mig på land jag. En hel del vändor i båten har det blivit också. Det är ba underbart att ligga i den och guppa å sola. Jag hoppas det blir fler turer innan sommaren är över, det är ju inte fullt lika varmt ute nu men det är då långt i från kallt.

Igår var jag med min lilla familj till lilltorpet och tittade på supersnaällasilverSara oc stål Henrik. Det blev en lyckad kväll trots skyfall och runt 2000 människor. Efter konserten så ville Ida träffa kändisrna. Så som trogna föräldrar så trod vi i kö närmare 1.5 timme för att Ida skulle få e signerad skiva! Desutom var Ida så lycklig efter att ha fått ögonkontakt med Sara. HON TITTADE PÅ MEJ!!!! :)

Lite bilder från gårdagen!

  

Sen har min lilla bebis fyllt TRE år också!! Älskligns Noah. Det är verkligen svårt att förstå att det faktiskt är tre år sedan jag födde honom. Tre helt underbara år...

   
Noa några dagar & Noah på sin 3 årsdag!!

Sen tänkte jag bjuda på lite andra sommarbilder!

      

Skriv en liten kommentar!! Det är roligt tycker jag.... :)




Kommentarer
Postat av: maja

härliga bilder. Noah ser nöjd ur på cykeln, Roligt att Ida fick se sina idoler ;)

2010-07-21 @ 17:43:10
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Elin

va söt han va på sin cykel :) bus Noah!

2010-07-21 @ 18:08:34
Postat av: Mia

Kanonfina bilder!



Vad föreställer tårtan, såg inte riktigt...



Ha det gött!



kramar

2010-07-22 @ 18:03:34
URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka fiiina bilder. Noah kör med rätt stil i Kiss t-shirt och allt. Tummen upp!!! haha! Ses nån dag hoppas jag! kraaam

2010-07-23 @ 20:47:03
URL: http://elinheffler.blogg.se/
Postat av: Madde

Fina bilder!!!

2010-07-25 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0