Ida, Noah & Lovis...

Idag har jag skrivit tentan som avgör min framtid för ett tag. Vet inte om känlan jag hade när jag kom ut från tentasalen var bra eller dålig men jag hoppas på det bästa och håller tummarna. Jaja orkar inte med det dära mer.

I helgen blev vårat middagsbesök sjuka så jag bjöd hit syster med familj. Lilla Lovs var pigg och glad hela kvällen. Måste visa en bild på henne, hon var såå söt på den. Det är hon alltid så klart :)... Sen en bild på när Ida matar Lovis med gröt när vi var hemma hos Lovi i horndal, Noah han meckar med sin "motorcyckel" eller cross som det är igentligen! Det är fina barn det där!!


Kommentarer
Postat av: maja

Fina är de <3

2011-02-01 @ 08:14:15
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0