En gång uska alltid uska?!?!

Varför skulle man ha tur för. Verkar inte bli nå socialarbetarprogram för mig. Förstod det hela tiden. Men hoppet fanns ju där trots allt. Kände lyckan att få tillbringa dagara med penna och block lyssna på en massa föreläsningar bli någonting här i livet. Men det verkar ju inte som man ska få det. Jag får fortsätta traska runt på mitt snåla jobb där man får vara glad om man håller sig frisk och glad. Ingen uppskattar det man gör. Någon anhörig ger en ett stärkande ord ibland. Det kan man leva på länge. Jaja jag får ta min chans nästa gång. Nu blir det iallfall högskoleprov för mig. Jag SKA plugga så snart jag kan. Nu orkar jag inte mer...
Duger man till nå??

Idag har vi varit i nås hos mormor och morfar. Min mormor fyllde 65 år. Hon bjöd på mat och fika som vanligt. Jesper jobbar kväll så vi åkte med mamma och Sofie dit.
Annars har det varit ganska lungt. Snart är det dags att åka till göteborg... Sköönt!! Bort från allt och barnen får var alite i fokus. Det är dom verkligen värda. Nu ska jag kolla lite på tv sen kommer Jesper snart hem

///Vickis

Kommentarer
Postat av: sara

de är klart du gör!!

2008-08-09 @ 11:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0