Hjärnspöke???

- Mamma varför växer blomman?
- Allt som lever växer!!!
- Men varför ser jag inte att den växer då?
- Det går så sakta...
- Jaha?!?!

- Mamma, varför blinkar mina ögon?
- Annars torkar dina ögon!
- Hmm jaaha!

- Mamma?
- Ja?
- Tycker Sofie om hästkorv?
- Haha nej det tror jag inte..
- Då gör inte jag heller det!!


Ida ställer en massa frågor nu? Varför är det så? Vad är det där? Hon har många funderingar.
Idag blev hon besviken när hon skulle på kalas hos en kompis hos dagmamman som heter Erik.
Men hon blev så himla besviken när det inte var min systers kille Fredrik som fyllde år.
Men hon hade jätteroligt på kalaset iallafall.

Igår när jag var på stan så skulle jag ta ut pengar. MEN helt plötsligt har jag glömt koden till kortet. Slog in den tre gånger och mitt kort kom inte ut igen. Det var bara att traska iväg till banken och beställa ett nytt.
 Har inte kommit på min kod än. Vad har hänt? Jätteläskigt!!
Till det hela hör ju att jag precis hade betalat med mitt kort.
Hjärnspöken?!?!?!
nåt lustigt är det iallafall.

Nu ska jag baka scones. Madde och Andy kommer och fikar lite. Så vi tänkte bjuda på scones istället för nå bullar :)!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Tala om för Ida att morfar tycker om hästkorv

2008-08-30 @ 22:06:37
Postat av: Sofie

Säg till Ida att jag inte tycker om godis heller..:P haha hon är så söt!

2008-08-31 @ 15:37:56
Postat av: lin

hahaha söta Ida!

Det är så kul med alla funderingar!!



Återigen grattis till studierna!

VI har haft en underbar semester;)

får läsa på min blogg om ett tag!

Kraaam

2008-08-31 @ 19:27:19
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stress säkert, även om det är kul med plugget, så kräver det ju en del av en... Så du har fått en frågemaskin hemma du också, kuuul ;-) Kram!

2008-09-01 @ 06:07:53
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0