Från spjälsäng till växasäng!

Idag ska min lilla klätterapa få flytta från spjälsängen till växasäng. Detta är ett stort steg. Känns lite tidigt men vad gör man när liten klättrar ur sängen hela tiden. En vacker dag kan det gå snett och det vill jag inte vara med om. Nu tar vi det säkra före det osäkra. Hade härna haft honom i spjälsängen ett tag till. Det är ju min lilla bebis vi pratar om.
Nu väntar jag på maten som Jesper är och köper. Jag har varken ork eller lust att laga någon mat idag. Ida är supergrinig och tjata´r, medans Noah gärna sitter i knät med sina feberröda kinder. Han vill till och med läsa bok. Vilket värdelöst inlägg det här blev haha!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars Noah, skulle vara intressant att se honom sitta lugnt i ett knä. Ida känner sig nog lite utan för när Noah får uppmärksamhet. Blir det pizza?

2008-12-15 @ 17:31:21
Postat av: Victoria

kebabrulle utan kebab :) mums

2008-12-15 @ 18:03:27
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0