Tänder på g??

Här satte jag mig med en filt raggsockor och en kopp te känner dessutom en svag doft av nå mindre trevligt. Det var bara att ta sig ner till skötbordet. Gör ett nytt försök att skriva lite blogg.
Ida börjar bli medveten om vad hon ska ha på sig. Hon vill ha rosa det blir putläpp om jag tar fram annat. Nej ida sessa säger hon.  Mmm så är det mammas prinsessa :). Hon fick en prinsesskjol igår fyndade på öppnaförskolans loppis en 10:a blev det.
Min lilla prins då. Han är så stor nu. Sitter och gör allt för att komma iväg genom att åla men det gåååår inte han blir så irriterad och tröttnar. Det går bara runt när han ligger där på golvet. Han har taskigt tålamod. Men det ommer väl. Dessutom är jag ganska så säker på att en tand är på g. Det ser så ut iallafall. Det lyser igenom.

Kanske borde gå ut idag och keka med Ida. Hon står och tittar ut på snön. Får se efter lunch och vilan. Noah är redan trött. Han blev väckt utav Ida som låg bredvid honom och sjöng santa lucia HÖÖÖGT tidigt i morse.

Nu sitter vi och tittar på Dora för 16548 gången. Han är väldigt stirrig den där apan. Ida tycker om det iallafall.

Igår kväll fick jag lov att gå ut och jobba. Kännde inte riktigt för det en fredakväll. Men men. Dom hade kris hela helgen men Jesper jobbar så det går ju inte.

Varför somnar inte en toktrött liten kille för???

Nu ska jag titta på Dora med Ida...


         
Några kort på mina barn...


Söta isabell vi hälsade på i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0