Inget speciellt..

Har väl igentligen inget att skriva. Men jag tycker om att skriva. På onsdag blir min lilla prins 6 månader. Jahapp då räknas han inte som ett spädbarn längre utan ett småbarn. Miin beebis!
Har varit hos Linda idag. Elin och Ida lekte förfullt fast dom blir lite osams då och då. Snart är detdags för Linda att få sin lilla bebis. Undra när den lill* tänkt titta ut. Jag är nyfiken :)...
I mogon är det bvc som gäller. Noah ska få sin andra spruta. Hoppas han inte får feber och sånt. Stackarn!
Nu ligger Ida och ropar. Förstår inte varför hon har så svårt att somna. Hon har legat i sängen sedan srax innan 20. Så vaknar Noah också. typiskt!


  


Ida och Noah i samma dopklänning. 12/3- 06 /// 12/1- 08




Kommentarer
Postat av: mamma

vilka fina ungar!!! :) love them

2008-01-14 @ 22:39:55
Postat av: Marlene

Tack för ett jättefint dop , och tack för att jag fick vara gudmor åt Noah.
Hoppas det går bra med sprutan.
Tycker det börjar bli dags för en fika på stan snart.
ha de bra
vi ses.

2008-01-15 @ 09:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0