Snart är köket klart.. Wiiihooo

Tänkte skriva några rader. Igår var vi till Nås där min mormor och morfar bor ute i skogen :). Långt långt borta. Morfar fyllde ju 69 år. Blev bjudna på mat och fika. Åkte även ut till deras torp. Sååå fint det var. Pärlspont och vitmålade golv. Verkligen lantligt. Hur mysigt som helst. Fast jag som tyckte att mormor och morfar flyttat ut i skogen så är torpet ännu värre. Jag skulle inte hitta dit idag. Vilka kringelikrok vägar!
På kvällen när jag tittade till barnen så kändes Ida så varm. Visst damen hade feber. Närmare 40 grader. Hon har feber idag också. Lite segare än vanligt och hon hostar näsan rinner. Typiskt! Noah är likså han snörvlar och hostar. Suck suck. Hoppas verkligen dom kryar på sig till helgen när vi ska bort på kalas!

Håller på att plockar in i skåpen i köket. Tror knappt det är sant. Men vi har bott här i 2 månader och redan har vi samlat på oss en massa skit. Hur ska man få plats med allt. I helgen har Jesper tänkt kakla och så ska vi kanske beställa tapet i morgon. Den är helt underbart fin.

Kommer lite bilder på köket sen!

Snart dags för nästa rum. Vardagsrummet. Men både jag och Jesper är lite tveksamma till tapetvalet men det blir nog bra hoppas vi. Den vet vi inte hur vi ska dela av vårat avlånga v-rum Tips??

Nu ska jag fortsätta i köket...

En extra kram till lilla Mick som fyller 1år idag!! Grattis...♥




Kommentarer
Postat av: mamma

du får väl be Elin om tips om hur ni ska göra med v-rummet. Hoppas att barnen är pigga igen.

2008-07-10 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0