Besök utav en bebis!!

Barnen är i Avesta och jag sitter här alldelens alldelens ensam hel konstigt. Anledningen att dom sover borta två nätter är ju att jag och Jesper jobbar. Jag har 3 dagar nu men har gjort två utav dom. I morgon jobbar jag 7-15 ja ja det blir nog bra. Tänkte att när jag kom hem från jobbet idag skulle jag lägga mig på soffan och ta det luungt och skööönt inte stressa med någonting. Men så lägger jag mig på soffan och sluter ögonen. Men öppnar dom lika fort igen och är vrålhungrig. Upp och sätter in vårrullarna i ugnen. Sen får jag ett sms från min kompis Zandra att hon ska ut och gå med sin 3 dagar gamla  son så hon tänkte komma förbi. Det var mer än trevligt. Hur söt liten bebis som helst. Att hålla en sån liten krabat var underbart. Som alla säger man glömmer så fort bort hur små dom har varit men så är det verkligen. Han hade en mössa som Noah hade som liten kan inte fatta att Noah har haft den ens. Dessutom var den för sor för lillkillen. Helt otroligt!! Lite bebissjuk blir man som sagt. Men jag ska hålla mig i skinnet jag lovar. Har ju nån bebis till att se framemot. Sen har jag ju mina två små underbara ungar. Finns ju så klart ingenting bättre än dom. Men Ida har sagt att hon vill ha en syster :). En prinsessa sa hon *söt*... Får väl se vad som händer i framtiden.
Är väldigt nöjd med det jag har...

Här om natten när vi alla sov så vaknar jag av att Ida skriker utav panik. Är verkligen jätteledsen. Jag går in till henne och undrar vad det är. Då säger hon - Ta bort prinsessan från min kudde, hon får inte sova där. Jag blir rädd för henne.
Ida är så rolig för hon drömmer massor.

Nu väntar jag på att Jesper ska komma hem. Sen ska vi upp och jobba båda två. Jesper har bytt till dag. Jättebra!! Sen kommer mina små älsklingar hem också.
Natten som var sov jag såhimla dåligt. Trodde jag skulle sova bra när jag slapp gå upp med välling. Men inte då. Får se hur natten blir!!

Natt natt!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu får vi se om natten blir bättre när barnen är hemma igen. Vi får tack för förtroendet att ha dem hos oss det var så roligt.

2008-07-23 @ 19:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0