Söndag

Ojoj nu sitter jag framför det där singing bee igen. Men jag bara stör mig på hur folket är. Helt hysteriska!

I morgon ska jag har Mary kay kväll. Jag hoppas det ska bli trevligt. Får se om man har råd att köpa någoting då. Det är ju ganska dyra produkter men väldigt bra också. Har ju varit på me&I party också. Nå ja!

Ihelgen ska jag åka till Avesta alldelens alldelens ensam. Utan barn och Jesper. Tåg dessutom. Mmm har ju lite seperationsångest. Har alltid haft det. Ska ju på klassfest som jag skrivit tidigare. Det blir roligt hoppas jag. Se hur alla är. Undra vilka som dyker upp då. Ska iallafall träffa Malin och Matilda innan. Känns skönt att slippa komma ensam.
Nej nu måste jag ta min lilla nakenfis och sätta på honom blöja och pyjamas. När jag tittade på honom nu så satt han visst upp. Han har alltså satt sig själv min lilla "bebis"...




byyye


Kommentarer
Postat av: Anonym

spana gärna in http://baehrendtz.blogg.se ;)

2008-03-02 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0