Ogräs och småkryp.. Urk!

Idag har jag och Noah traskat runt på stan med Linda och Isabelle! Vi åt på den grekiska resturangen och hade en mysig förmiddag innan det var dags för oss att hämta dom stora tjejerna.
När vi kom hem så mös vi lite framför teven innan vi gick ut för att rensa ogräs. Ooh så roligt! Med är det som är det roliga med att ha hs och tomt. Men men det är ju lite rogivande att sittta där med för stora hanskar och se alla småkryp som man förstör för iiouuu...

Min Noah har varit så underbar idag! Så himla glad och nöjd. Skrattat och minsta lilla. Min lilla godbit. På torsdag är det dags för bvc igen. Eller igen och igen vi är inte där allt för ofta. Ska bli spännande och höra vad han väger nu. Han kryper väldigt sällan nu. Det ser så roligt ut när han försöker hinna med i Idas takt. Det går inte riktigt :)!

image149


Sen min lilla prinsessa. Hon väntar med spänning på sitt nya rum som hennes pappa haft sönder. Det säger hon till alla iallafall. Det blir aldrig klart känns det som. Har så mycket att göra plus att Jesper jobbar mycket nu. Men på måndag tar vi en tur till furuvik hela familjen. En liten paus känns inte helt fel.

image150

 Det var mina underbara varelser. Dom är jag mycket stolt över. Brukar fundera på hur det kan komma sig att dom fina barnen blev mina. Min familj ör mig lycklig!!!


Säger ingenting jag ;)... SÅ där glada var vi när det var färdigrensat för dagen! ;)


Natti natti...

Kommentarer
Postat av: mamma

härlig närbild på Noah

2008-05-29 @ 09:40:16
Postat av: Sandra

Jättefina bilder, speciellt den med dig och barnen! Tråkigt att ni inte kommer till helgen, men det kommer ju fler gånger :-D Ha det fint på Furuvik också! Kram!

2008-06-03 @ 08:17:00
URL: http://www.zandrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0