Nu är det inte långt kvar...

Hej på er mitt i natten... Sitter här som vanligt denna tid. Men nu ska jag faktiskt gå och vila ögat. Sov dåligt natten som var bredvid en kamin som skriker, svullna ögon och en hostande Noah. Men vet ni vad det bästa av allt är? JAG ÄR SNART KLAR MED TENTAN. Jag är nog igentligen helt klar med den men i morgon absolut sista dagen ska jag "finslipa" lite på den. Kolla så jag inte är helt ute och cyklar.
Igår när jag satt hemma hos mamma och pappa för att plugga så blev jag hyperallergisk. Ögonen såg inte kloka ut kliade överallt och eksem blommade upp. Inte kunde jag koncentrara mig heller. Det var fruktansvärt stressande. Jag satt uppe till kl 02.00 tvingade min syster som sällskap.
Idag har Ida varit på kalas hos söta Filippa. Hon blev 3 år! Ida var så nöjd efter kalaset. Det var en lyckad eftermiddag för henne.
Nu ska jag lunka iväg till min skööööna säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0