Undra...

Vem skriver man för igentligen? Varför skulle någon vara intresserad av mitt liv? Jaja många frågor. Min blogg handlar ju bara om studentlivet och att vara mamma. Duktig på att klaga och sånt. Det är väl inte så roligt att läsa. Jag har iallfall bertämt mig för att komma ut varje dag på en promenad. Jag är ute alldelens för lite. Antingen är man i skolan hela dagarna eller så är man inne och pluggar. Tur barnen får vara ute hos Liselott iallafall. Nej nu ska jag kolla på sjukhuset!!

 

Kommentarer
Postat av: elin

vilket fint kort, är det ida och fredrik tro? :)

2008-11-12 @ 21:12:57
Postat av: Sandra

Jag vet bara varför jag skriver blogg, och det är mest för att tömma skallen. Vem som läser är liksom sekundärt, haha..! Jag gillar att läsa om dina ungar och ditt pluggande, och ja, även ditt gnällande ;-) Keep on writing! Förresten, pratade med Lin häromdan, snart dags för träff tycker vi, har du tid och lust och när isf? Kram!

2008-11-13 @ 10:59:41
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: mela

jag skriver för min egen skull först och främst, jag älskar ju att skriva och skulle jag inte göra det skulle jag inte blogga! Skriver även för dom som känner oss men vi inte kan träffa så ofta, barnens farmor och farfar, fastrar, kompisar osv osv :) sen att utomstående läser och gillar det man skriver är bara ett plus :)



Jag gillar din blogg, önskar bara du uppdaterade oftare ;) Kul bara att läsa om vad andra har för funderingar och vardagsbestyr, och särskilt roligt när man har barn i samma ålder :)



KRAM

2008-11-13 @ 11:52:54
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0