Spöken?

Sitter här i soffan med papper och pennor runt hela mig. Jag kör fast hela tiden DET STÖR MIG. Kan det inte bara å rulla på? Varför är jag så fruktansvärt dålig på svenska ord. Det mest enkla ordet som jag till och med kan använda blir ett svårt ord som jag nu inser att jag faktiskt inte vet den riktiga förklaringen på. Tänk hur det är. Jag lär mig massor!!
Nu har jag börjat skriva på min tenta. Tidigare har jag mest läst skrivit anteckningar och strykit över med rosa penna vad som är viktigt (trodde jag iallfall).

Jesper jobbar natt inatt och som ni vet gillar jag inte att sova ensam här i det stora huset. Det spökar faktiskt här. Jag är helt säker. Har ju hört konstiga saker. Äsch tänker många det finns en naturlig förklaring men icke. Jesper och jag satt i soffa då hörde vi ett glas som gick sönder. Vi gick runt överallt och tittade ialla vrår. Men hitttade ingenting har inte gjort det än idag. Jesper vill inte tro på det men jag vet ;). Dessutom så finns det en spegel på vinden som vi absolut inte får göra oss av med. Den ska vara i huset, den tillhör huset. Känns lite mysko! Varför?! Sen finns det mer saker men tar det en annan gång. Nu tror ni ju att jag är knäpp. Men jag tror på att det finns nå övernaturligt... Men det är jag det...

Nu ska jag plugga ett tag till sen blir det väl att sova.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är väl inget konstigt med det? Spöken finns. Existerar inte dem så är jag psykiskt sjuk. Jag har varit om för mkt för att inte tro på dem.

2008-10-28 @ 06:26:34
Postat av: elin

det har du aldrig berättat! lät spännande tycker jag :)

2008-10-28 @ 14:35:40
Postat av: Mia

Hej!



Visst finns det något, kanske spöken...i två av våra lägenheter vi bott i har det spökat..Min sambo och hans mamma har sett många saker...så visst finns det!kram

2008-10-28 @ 16:34:10
URL: http://huset.zinknet.se
Postat av: mela

varför får ni inte göra er av med spegeln, för vem? jag VÄGRAR tro på spöken, bäst så ;) men inatt blev jag rädd när engla-li sa att hon vill gå i sitt rum, det är spöken i vårt sovrum. Hon sa att det hänger nåt läskigt i krokarna. VILKA KROKAR??? tänkte jag. HÄNGER???? SHIT :D

2008-10-29 @ 20:00:11
Postat av: lin

hmm nu måste jag fråga farmor om spegeln!

Nyfiken ju!!

2008-11-02 @ 20:56:15
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0