Söndag..

Sitter här med en uppgift till psykologin. Lite osäker på detta är jag verkligen. Det är en svår kurs med en svår lärare. Man blir väldigt osäker på sig själv i hennes närvaro. Men det är ett grupparbete och man vill ju inte förstöra för sina vänner heller. Vi fixar det!

Annars har dagen varit bra. Jesper kom hem på rast idag och det uppsakttar jag. Lite tid tillsammans iallfall även om det inte är mycket. Sen kom Lina med fam på besök. Deras lilla valp var med också. Så himla söt, en allergi vovve var det dessutom. Skulle absolut kunna tänka mig en sån. Men får vänta några år till. Vill ha lite mer tid om jag ska ha hund. Skolan och barnen tar ju min tid nu. Men nog skulle det vara bra mysigt :).

Nu ska jag fortsätta med min psykologi.

Kommentarer
Postat av: mamma

vad var det för ras på den?

2009-04-19 @ 20:54:38
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Victoria

en nakenhund med hår :). Söt var den!

2009-04-19 @ 22:44:13
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0