Socionom eller socialarbetare??

Jaa jag vet! Min uppdatering är inte bra. Men jag har verkligen inte tid. Har haft så mycket den senaste tiden. Det har varit sjukt mycket i skolan, vfu, projektarbete, redovisning och tenta. Nu är det kanske lungt ett tag(???) får väl se. Börjar en ny kurs nu på måndag, försörjnigsstöd kommer den bla handla om. Nu är det socjobb på hög nivå  :) börjar fatta vad jag har givit mej in på. Hoppas verkligen detta är rätt. MEn under vfu:n kändes det så iallfall. Får väl vara nöjd så länge inte socionomerna får legitimation, vad händer då med oss som "bara" är socialarbetare. Fast vi läst samma lika! Förhoppningsvis blir vi också socionomer. MEn jag tror inte på det förns det är så.

Håller på att renoverar hemma nu. Mitt i julmånaden. Dåligt planerat kanske, JA! Men Jesper började och jag blev glad. Nu får jag äntligen min pärlspont på väggarna :).

Annars rullar väl livet på med det ena och det andra :)!!

 

Söta va?? :)
Nyduchade och fina!!

Imorgon ska Ida dansa på den stooora scenen på folketshus!Hon är så förväntansfull och glad...
Min lilla flicka!!





Snart får jag säga det :D....
Hemlis!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hemlis...???? MEN vad nyfiken jag blev! Bulle i ugnen? Giftermål på G? BERÄTTA!

2009-12-10 @ 13:28:50
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0