Dansa i Falun!

Nu har vi kommit hem från dansen. Det gick väl så där får jag lov att säga. Ida stog mest i mitten tuggade på sina fingrar och tittade surt ner i marken. Hon längtade så när hon skulle dit. Ida brukar aldrig vara blyg men jag hoppas det ska släppa till nästa gång. När hon skulle byta om frågade hom om det skulle bli mer dans. Hon blev så sur när jag sa att det var slut!  Sen var jag tvungen att åka ner på stan för att köpa en förbaskad miniräknare och linjal. Måste ha det i morgon på tentan. Det betyder att jag måste räkna ): 
Nog om min trista tenta. Nu ska vi vara positiva!!! Blir väl mer depp å klag i morgon. Det får ni stå ut med.



På väg till dansen...




Surpuppa...  Fast lite roligt var det att dansa




Kommentarer
Postat av: mamma

Så kan det nog vara att man längtar så mycket efter en sak, och sedan när det kommer till kritan så blir det lite otäckt i alla fall. Men söt var hon i sin balettkjol.

2009-01-15 @ 19:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0