Magsjuka...

Så typiskt. Nu härjar magsjukan här. Orkar inte med mera sjukdomar nu. Är det inte nog. Ida började kräkas inatt igen efter att ha kräkts natten mot söndag också. Nu sitter hon här, trött och har ont i magen. Kräks så fort hon stoppat in något i munnen. Hoppas verkligen Noah klarar sig. Jag spritar händerna flitigt. Magsjuka är bland det värsta jag vet. Det är äckligt och jobbigt.

Noah är därimot dunderförkyld. Han hade lite feber inatt också. Sjuka familjen här hemma. Jesper ska börja jobba kl 12 så jag blir ensam med dom hela dagen. Väldigt trist.
Hoppas jag kan gå till skolan imorgon. Vill inte missa nu när man hänger med.

Fick tillbaka min komplettering i välfärdspolitik och nu fixade jag den :D. Nu är jag godkänd i den kursen. Det är väldigt skönt ska ni veta...

Nej nu går jag nog gå och ta hand om min dotter. Lär väl få torka mer spyor. Iiiiouuu!!

Kommentarer
Postat av: Elin

stackars lilla ida, hoppas det är en kort magsjuka! och hoppas alla ni andra klarar er! kraam!

2009-01-27 @ 12:42:54
URL: http://www.detarbaraelin.bogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0