Julen 2010

Nu börjar julen lida mot sitt slut! Vi har haft en mysig och lyckad jul. Barnen var så spända på kvällen att de inte fick i sig nå mat :). Sen när väl tomten kom fick de massor med julklappar, väldigt bra klappar fick de. Idas favorit är en barndator som hon ska lära sig siffror och bokstäver med. Hon har suttit ett x antal timmar med den. Noah är nöjd med de flesta klapparna men en ledanda favorit är boben han fick av sin mormor och morfar. Den blir premiäråkt idag. Nu är det iallafall så pass många minus att man kan vara ute. Vi har haft närmare 30 minus ett tag nu. Det är inte alls roligt :/.

Nu tänkte jag visa lite bilder! Vi har skaffat oss en systemkamera, korten är väl så där :) vi har inte lärt oss alla finesser än. Men det kommer väl.


Bilder på barnen som betyder mest för mej. Mina barn och min systerdotter Lovis <3


Noah med sin morfar, Ida oxh Alva min kusins dotter och barnen kollar efter tomten + min mormor ;)


Tillslut kom tomten Rudolf var sjuk så han kom med häst och släde. Mycket lyckad tomte!


Å min fina Viggo!



God fortsättning!

/Vickis


Kommentarer
Postat av: maja

tur att de gillade julklapparna. vi kommer snart och hälsar på och tittar på eran gran :)

2010-12-26 @ 22:49:04
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: lin

vilken fin jul ni verkar ha haft!!

vilken tomte som kom med häst och släde, wow!



Vi har också systemkamera, det tar lite tid att lära sej (jag kan inte allt än) men det är det värt för korten blir så mycket bättre än med en digitalkamera.



kram!

2010-12-27 @ 11:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0