Förändringar i livet...

Nu ni är det väl dags för ett nytt inlägg. Har ju hänt lite den sista tiden iallafall.

Jag har ju som känt tagit ett studieuppehåll, älskar att vara student å plugga, skriva uppgifter och fixa dom. det är en utmaning som jag mår bra av. Meeen den sista tiden blev allting så väldigt tungt. Struligt och jag orkade inte längre kämpa. Det resulterade i att jag bestämde mig för att ta ett studieuppehåll. Gick några veckor i ovisshet om vad som skulle hända.. Ekonomin krasha men vi gjorde det bästa av situationen och vi klarade det. den 14 mars började jag på min tjänst i falu kommun igen som undersköterska. Hemtjänsten norslund blev det. Jag trivs jättebra i gruppen, underbara människor helt enkelt. Jag är glad att jag får arbeta tillsammans med dom.

Men en annan sak som är mindre rolig är att mina barn hela tiden åker på olika virus. Nu är Noah febrig och väldigt hes. SUUUCKK, så himla tråkigt. Hoppas det går över fort och att han snart är frisk igen. ihelgen ska jag jobba och tänker inte vabba. Nu får det vara nog!!!!!

På tisdag ska min stora tjej till bvc, det var inte igår ska ni veta. Hon ska dit på 5½ års kontroll. Snart är det ju skoldags för Ida. Spännande :)..

Nepp nu ska jag ta hand om min lilla sjukling!




Kommentarer
Postat av: maja

Det lät ju väldigt positivt , förutom Noahs feber :)

2011-04-12 @ 15:15:00
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0