Idas första dag!

Idag har det varit en stor dag för min älskade dotter. Hon har tagit ett stort kliv i livet, idag var nämligen hennes förta dag i förskoleklassen. Hon var spänd i går kväll och i morse vaknade jag av att en glad tjej står och ler stort mot mej och säger idag börjar jag skolan mamma :). Väl i skolan hittade hon sin krok dåär hennes väska ska hänga!

Hon gör mej stolt och glad, hon är en klok och duktig tjej som är lättlärd och vet vad hon vill. Det är dags för henne att ta steget och börja i förskoleklass, hon vill lära sig och behöver utvecklas.

Efter dagens skoldag var hon såå nöjd och skuttade ut genom skolporten med ryggsäcken på ena axeln och fnittrade med andra tjejer från klassen. Vi ses i morgon sa de alla och vinkade glatt. Det var underbart att se alla glada idag.

Hon var nöjd och trött när hon kröp ner i sängen nu på kvällen, hon var så ivrig att packa ner sin frukt som hon ska ha med sig varje dag i skolan :). Nuu har jag fattat varför ett sånt där bananfodral är bra att ha, man slipper bananmos i väskan :D! Sånt ska jag skaffa tror jag visst...

Bilderna visar Ida och hennes utvekcling, första bilden är på henne från i somras, den andra visar en Ida på bllott två år med napp och Ior de käraste hon hade. Den sista bilden visar Ida som någon vecka gammal. Liten blir stor, å mamma älskar dej så mycket Ida. Utan dej och din bror vore jag absolut ingenting!







Loppi <3




Kommentarer
Postat av: mm

duktiga fin Ida <3<3

2011-08-23 @ 06:40:38
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Mela

Hon är så fin Ida! Tänk vad tiden gått fort, att dom redan börjat skolan :) Engla-Li ropade till mig när jag gick imorse att denna dagen kommer nog bli precis lika bra som igår <3 :)

2011-08-23 @ 08:57:14
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: Victoria

Idas vecka har gått så bra i skolan. Hon känner sej så stor :)... TÄnk mela att det är våra bebisar. Det är alltså 6 år sedan vi "träffades" här på nätet för första gången, nu har vi skoltjejer :D!

2011-08-25 @ 22:50:02
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0