Grattis SysterYster!

Idag fyller min syster 26 år, så vi har varit i Avesta på kalas. En massa gott fika fick vi :). Dom bor så fint min syster och henns sambo. Jag vill också ha en köksö men det är helt omöjligt i mitt kök, det är då alldelens för litet för att få in nå sånt. Jo då jag är nöjd med mitt kök, men ni vet man vill alltid ändra på något. Hoppas iallfall att vi snart har råd att fixa matrummet. Det ska bli roligt. Det blir också en stor förändring vill jag lova. Men som sagt, vi får se när pengarna till det projektet finns.

Imorgon börjar termin 6, får se hur det går. Det är verkligen tufft! Terminen kommer mestadels inehålla vfu. Sen när termin 7 börjar är det sociologi och c-uppsats. Spännande! Men jag kommer ha lite att läsa in nu pga av vissa omständigheter men det blir bra ändå. Måste ju tänka på mej själv och min hälsa.

Nepp nu ska jag traska ner i tvättstugan, sen blir det nog en tidig kväll...


 Jag och Lovis









































Kommentarer
Postat av: maja

Kämpa på , jag står här och hejar på.

2011-01-24 @ 08:47:00
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0