Liten blir stor

Idag har jag varit i kontakt med vårdcentralen. Men måste återkomma i morgon eftersom jag råkade ringa någon minut efter sju man måste ringa exakt sju. Noah är ju jämt sjuk stackarn. Han hostar tills han kräks och han får feber och det rosslar om honom när han andas. Nätterna är hemska nu förtiden. Det är inte alls roligt. Inte är det nå kul att behöva vabba stup i kvarten heller, men vad ska jag göra? Men jag känner mej sämst när jag ringer till jobbet :(....

Idag fyller lilla Lovis ett år. Tänk att det är ett år sedan som Elin ringde mej på jobbet och sa att jag blivit moster! Underbart, Lovis är en underbart snäll och go tjej :)...

Nää nu orkar jag inte skriva mer!



Suddig bild men söt än då.. Lovis 1 år :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

Jag tycker synd om er!

Men jag tycker att ni ringer juoren i kväll, ring kl 17.00 när dom öppnar.

Krya på er.

många kramar.Anette

2011-07-05 @ 15:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0