Melissa Horn

Den här veckan har jag varit ledig. Men hela veckan har jag varit hos läkaren. var där i måndags för det vanliga och min sjukskrivning. Men sen skulle jag även ta prover och det visade sig att mitt hb inte var nå bra ALLS. Hon skóm  tog provet kollade på två olika mätare för hon trodde inte att det var sant. Mitt hb låg på 78 och en kvinna ska ha 120 iallafall. Har alltid legat lågt i princip men det här var nå slags rekod. När jag talade om för min läkare hur mitt hb såg ut fick jag följa med henne in på rummet igen och fick en ny tid två dagar senare. En utredning har påbörjats för att hitta osaken till varför mina värden äer så låga. Hade inget i mina järndipåer och lågt hb. Sen har jag antagligen B12 brist och folsyrabrist.

Idag har jag iallfall varit på vc igen, jag hämtade ut dyr medicin. Nästan 2000 för 5 ampuller järn. Fick det via armen och rakt ut i blodet. En ganska hög dos så nu ska jag bli pigg :)... Märkligt. Jag som varit trött i flera flera år nu. Ingen har hjälpt mej tidigare. Läkaren jag haft har varit så otroligt bra, hon kommer gå långt. En ung och ny läkare. Jag fick sånt förtroende för henne. Men tyvärr har hon slutat nu, mycket tråkigt.

I onsdags hände något roligt, jag och min syster Sofie var i dalhalla och tittade på Melissa Horn. Den kvällen var magisk!!!! Fick det av min mamma och pappa i tidig födelsedagspresent, den bästa någonsin. Det var en kall kväll i Rättvik men jag var varm inombords och kände mej lycklig för första gången på mycket länge.



En magisk kväll <3


Imorgon ska vi fira den här lilla "piraten" Noah Gullstrand som fyller 4 år!
08.01 den 16 juli 2007 kom han ut en fin och supersök liten kille <3 mammas busunge!


Kommentarer
Postat av: maja

Nu får vi hoppas du blir en riktigt pigg duracell kanin,

2011-07-16 @ 09:47:37
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0