för 6 år sedan...

För 6 år sedan var jag gravid. Men magen krömp och det är ju inte fullt normalt när man har drygt en vecka kvar som gravid. Jag fick veta det på fredagen, hela helgen gick jag i ovisshet utan att veta varför magen hade krymt. Men på måndagen var det dags för ultraljudet för att kolla upp hur bebisen mår. Det visar sig att bebisen inte mår så jättebra, det saknas fostervatten, läkaren mäter fickor med vatten och bestämmer sig för att jag ska stanna kvar på lasarettet för att bli igångsatt morgonen efter. Under natten börjar det hända saker och jag får sitta i ett badkar på förlossningen i flera timmar sedan ctg, inte fick jag ringa Jesepr heller för han behövde tydligen sova. Men på morgonen blev jag iallfall igångsatt och det tog 18 timmar innan våran fina dotter Ida föddes. Helt underbar känsla som inte går att beskriva.

Nu fyller hon alltså 6 år den 5 oktober. Hon är redan spänd och har svårt att sova. Min fina fina dotter <3



En sliten mamma och en underbar Ida några timmar gammal!




FIna Ida


Kommentarer
Postat av: maja

Mormors bästa lilla Ida <3<3<3

2011-10-04 @ 14:42:05
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0