Fastande dag!

Hämtade Ida från skolan men kom hem utan barn! Hon följde med sin kompis hem. Igår kom jag hem med tre tjejer, det varierar ;).

Jag tycker lite synd om mej själv idag faktiskt, jag får inte äta någonting. Bara släta soppor och klara drycker. Dessutom en vidrig vätska som jag ska dricka 4 liter utav. Men allt detta besvär har nå gott med sej, imorgon ska jag sövas ner och läkaren ska ner med en kamera för att se om mina dåliga värden kan bero på magen. Få se vad dom hittar. Lite nervöst så klart. Jag var där i början av november också men det gick inte nå bra att vara vaken inte heller när de drogade ner mej. Jag har alldeles för starka kräkreflexer :(.

försöker frisera min hund också men det går ju så där. Han tycker väl att det är ok så länge det är på ryggen å så, men under magen å benen är heliga. Han blir så sur :).

Nä nu ska jag fortsätta med mitt. Hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0