Jobbhelg...

Fyy på er!!! Inte en kommentar, det är ju kul att veta vilka som läser ju.

Har jobbat idag men slutade redan kl 12, det var väldigt skönt faktiskt. Samma tur imorgon.

Nästa vecka ska jag bli undersökt rejält i min mage, ska bli skönt att få det gjort. Två dagar var jag tvungen att vara borta från jobbet. Nåja hälsan måste ju gå först.

Igår var vi till Avesta, vi fick mat och trevligt sällskap. Vi spelade tp och hade mysigt.

Bilder på lovis med en chipsskål som hatt, mamma med en hatt som lovis dissade bättre med chipsskål ;). Å Noah på skidtur :)...


Kommentarer
Postat av: maja

Det där med kommentarer. Jag brukar kommentera dina inlägg, MEN hur ofta gör du det med mina??????

Roligt att du satte in den bästa bilden du har på mig ;)

2012-01-14 @ 18:05:14
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej! Ja erkänner, jag e lite dålig på att skriva men kikar in på din blogg lite då och då.

Länge sedan man såg dig nu..

Ha det bra! Kram Mia ( från ditt jobb på Hosjögården)

2012-01-14 @ 18:53:28
URL: http://systrarnavirrpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0