Mitt 2011

Januari; Det var i januari som allt började, början på ett år fullt med motgångar och tunga beslut. Mitt mående gjorde att jag tappade lusten och orken för skolan...

Februari; var en ganska ok månad, klarade tentan som jag trodde skulle klara upp allt. Men så blev det inte tyvärr.

Mars; Jag tog beslut om studieuppehåll, orkade inte mer helt enkelt. Gick tillbaka till min tjänst i falu kommun, hamnade inom äldreomsorgen igen. Kände skräck över det, men bättre hade det knappas kunna bli. Hamnade i en toppengrupp och hemtjänsten är helt okej att jobba i. det passar mej utmärkt. Trivs toppenbra.

April; inget speciellt denna månad. Firade påsk med släkten hos farmor. Vi satt ute eftersom det vär näst intill sommarvärme ute.

Maj; Maj var en tung månad, jag gick till läkaren för att jag kände inte längre mej själv. Det visade sej att jag var deprimerad och ganska rejält dessutom. Jobbade 50% ett bra tag, krånglade med fk som inte tyckte jag behövde nå pengar på hela sommaren. Kämpigt!!! Information i skolan för Ida.

Juni; Midsommar firade hos min faster i avesta. Noah hamnade på akuten för ett skadat finger. En spade hade hans syster lyckats hugga honom med och det resulterade 4 stygn i fingret. Han var tapper.

Juli; Min semester var borttappad så jag fick vackert vänta, men i juli fick jag se min "idol" Melissa Horn i dalhalla kan säga att det var näst intill magsikt. Jag fyllde 29 år. Fick veta att jag hade dåliga vädren. Behandling för mitt dåliga hb. Fick järn rakt in i blodet. Lovis fyllde 1 år, Noah fyllde 4 år och marsvinet födde ungar, bara en unge överlevde och fick heta engla.

Augusti; Fick äntligen lite semester. Vi campade utanför mora. Det största i augusti var dock att Ida började försoleklass.... Stor tjej!

September; Var bara en tng månad....

Oktober; Söta Ida fyllde 6 år och Jesper fyllde 30. Det firade vi med släkt och vänner.

November; Vabbade, det var mycket vabbande hela året. det var också tungt!

December; Vi firar en fin jul med familjen. Jag var ledig hela julen förutom annandagen. Sen jobbade jag hela nyår men hann fira ändå.

Sammanfattar man 2011 har det varit ett tungt år på många sätt, både min hälsa, barnens hälsa och ekonomiskt. Nu hoppas jag på ett bättre 2012.

Ha det bäst






Kommentarer
Postat av: Syster Elin

Nu kan det bara bli bättre! Och vilket härligt kort! <3

2012-01-04 @ 15:26:11
Postat av: maja

Precis, nu kan det bara bli bättre :)

2012-01-04 @ 15:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0