Bebismys

Bloggtorka.. Jaa jag har inte nå vidare intressant liv, mamma, sambo matte och slav i vården med mina kollegor och Goa kunder :)... Gillar mitt jobb men känner mej inte riktigt nöjd, står ganska still i min utveckling. Har ju trots allt studerat ett x antal år på högskolan och är faktiskt väldigt nära att ha en utbildning som socionom. Men att jobba i hemtjänsten är ju inte riktigt det jag vill. Jag har andra drömmar!

Igår var jag och hälsade på min vän Fia, hon är mammaledig för tillfället åt en otroligt söt kille, Frank! Frank ville fick inte vara i min närhet nå länge han längtade efter sin mamma och ville inte sitta i knä hos en tant som mej! det var iallafall kul å få träffa Fia igen, hon är saknad och jag känner att det är lite synd att hon bor i långshyttan :)..

Söt kille va :)


Kommentarer
Postat av: maja

Vem har ett intressant liv? det behöver inte hända stordåd hela tiden. Vardagen kan vara nog så bra, glöm inte det. Lille Frank är i alla fall super söt :)

2012-03-10 @ 12:44:25
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0