En djungel av kartonger och oreda...

Här bor vi bland fyttkartongerna. Känner mig stressad samtidigt som jag inte får någonting gjort. Känns det som. TÄnkte att vi inte har så mycket saker man nu efter flera kartonger så syns det knappt att vi packat. Men det är svårt att veta vad jag kan packa ner och inte.
Men det ordnar sig nog. Man brukar ju hinna. Ska packa i kväll också. Jesper jobbar kväll. Men jag och Ida sk mysa framför tven sen med ostkrokar och päronsplitt ;).

Noah min stackare är förkyld han bara hostar och är så fruktansvärt snorig. Han blöder till och med näsblod. Här om natten hade han feber så han höll oss vakna. Det var inte roligt. Skrev kansek de i förra bloggen minns inte haha!

Har nog inte så mycket mer att skriva. Ska plocka lite i lådor nu medans barnen vilr sina ögon, och jag mina öron!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir alltid mer än man tror, men det brukar ju gå bra i alla fall.

2008-04-12 @ 15:43:30
Postat av: Linda

kanske kan ta barnen även en vardag om det skulle krisa, Harriet är ledig och kan hjälpa hon också. Dina barn är ju så söta så det är inga problem hihi. Hoppas Noah kryar på sig snart! Kram

2008-04-13 @ 00:32:20
Postat av: Sandra

Uj uj vad jag inte är avundsjuk, flyttkartonghelvetet är inte roligt! Men snaaart är ni ju på plats i nya kåken och kan börja...Renovera istället! Weiii...;-) Hoppas flytten går smidigt iallafall. Stor kram!

2008-04-13 @ 11:28:10
URL: http://www.zandrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0