Första steget!

Idag fick vi en nyckel till huset. Så nu får vi sätta igång att flytta in när vi vill spännande! Ida var alldlens spidad där inne. Tomma ytor. Hn körde med dom stackars gamlingarna som bor där nu. Jaga mig jaga mig :). Dom tyckte det var roligt iallfall.
Sa till Ida innan hon somnade att vi skulle till huset och titta i morgon igen i lugn och ro. Hon tittade på mig och sa att hon skulle till "lott" först. Hon var orolig att missa kompisarna ännu en dag.

NOAH min BEBIS tog sitt första steg idag... Samtidigt som jag blev varm i hjäratat så kände jag mig lite deppig. Han är så pass stor nu att han snart går riktigt. Tiden går verkligen fort. Det är inget man bara säger det är så sant så.

Ida vid matbordet:

- Mamma, jag sakna mormor...
- Mamma, jag älska mormor...


Så sa hon sen fortsatte hon äta!

Kommentarer
Postat av: mamma

mormor sakna Ida, mormor älskar Ida :)

2008-04-23 @ 10:54:22
Postat av: Sofie

Lilla noah!

2008-04-23 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0