Lilla Engla...


********************************************************

Vart när världen på väg?! Ska man inte kunna låta sina barn vara ute längre? Vilka IDIOTER det finns. Finner knappt några ord.
Har hoppats hela tiden att lilla Engla skulle vara vid liv. Komma tillbaka till sin mamma. Varför skulle hon cykla där just då när den där äckligt vidriga mannen kom i sin bil. Varför varför?! Frågorna är väldigt många. Det här fallet har berört mig väldigt mycket. Kan inte förstå att människan kan vara ett sånt monster att man har mage att mörda ett barn. Den personen har inget hjärta alls. Helt sjukt. Ja, hur kan man döda någon i huvudtaget.
Visade sig vara samma man som mördat Pernilla här i falun år 2000. Undra vad han har här i dalarna att göra. Undra om han har fler människor på sitt samvete?
Frågorna är som sagt många

Vila i frid flicka lilla...


********************************

image117

Ni är det bästa som hänt mig. Utan er är jag ju ingenting. Ida min förstfödda, dagen jag fick veta att du låg i min mage var lyckan total. I 9 månader väntade vi på dig. Slutade ganska dramatiskt men ut om en välskapt liten flicka. Så vacker och go. Men liten blir stor nu är du 2½ och storasyster. Hösten 2006 var jag gravid igen. Ida knappt ett år. Graviditeten var lång och tuff. Men värd varenda sekund. En solig och fin morgon i juli startade allt 4 timmar senare var vi 2 barnsföräldrar. En pojke var född, helt underbar. Er två ska jag skydda. Inget hemskt ska er hända. Ni är det som betyder mest för mig i hela denna värld. Åh vad jag älskar er. Så glad att just jag fick bli eran mamma.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja, världen är grym när inte små barn får vara i fred, de som litar på den vuxna människan som sedan gör dem så illa

2008-04-14 @ 18:27:38
Postat av: sara

ja de är så himla tragiskt, så många barn på så kort tid som farit så illa. Finns inget ord jag kan sätta på dessa männsikor. de är vidrigt.

2008-04-16 @ 07:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0