Packa packa packa PACKA!!!!!!!!

Är lite dålig på att skriva i bloggen. Men jag föredrar att sitta ute nu när det är fint väder ute. Barnen njuter i solen Noah kryper runt i gräset trots att det är lite läskigt. Sen på kvällarna packar vi så svetten lackar. Usch va saker man haaar. Det är inte sant. När vi gick igenom vinden har vi skrattat åt många saker vi sparat. VARFÖÖR sparar man på en påse med en hundgodis i, eller en hundbajspåse som ligger i en kartong, gamla tomma kartonger för glödlampor. Gud va man sparar på saker. Men nu har vi rensat. Vet inte hur många vändor Jesper har varit till tippen och hur många fler det blir. Det står sopsäckar och kartonger överallt. Vi packar i och Noah packar ur. Evighets göra!
Men om en vecka bor vi nya huset! Här går det undan.
Idag fick Idaiallafall gå till Liselotte. Hon har saknat det. Frågat efterdom andra barnen. Hon äter ju fortfarande sin medicin men hon är ju pigg.
Däremot har jagoch Noah fått nå blåsor på händerna. Myysigt!! vet inte vad det är. Svider och gör ont iallfall.

Vet ni att nu ska jag inte sitta här mera. Jag ska ta och umgås med min älskade son. Han har tråkigt!


image126

Ida bjuder på en bild... IOR så klart!!

Kommentarer
Postat av: mela

fniss (åt fynden i kartongerna och snyggve ior) ;)

2008-04-22 @ 14:16:46
Postat av: mamma

hoppas att hundbajspåsarna var tomma :)

2008-04-22 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0