Snart flyttar vi då...

Nu har jag försökt skriva ny blogg i flera dagar men har inte kommit in på sidan.

Igår var vi iallfall och skrev papper på huset. Nu är det typ sålt om inte radonmätningen blir jättehög men just nu ligger den på 50-60 och för högt är det om det ligger över 200 så det är nog lungt. Det känns bra iallafall. Men vet ni vi flyttar redan 1 maj! Alltså om en månad.  Men dom ville gärna ha huset innan sommaren. Det kan man ju föstå. Det blir nog bra! Har dock prutat 20 tusen det kändes mindre bra men vi vill ju ha det sålt!
2 timmarinnan avtalet skulle skulle skriva avtal så börjar dom pruta.

Ida blir hemma hela den här veckan också. Liselotte är så förkyld. Funderar på om vi ska åka till leklandet i borlänge. Men jag ska på massagekl 15 vet inte om det blir lite stressigt kanske.

Nu har vi lite ideer på hur vi ska göra i nya huset. Hittade en fläkt igår som var såå fin.VILL HA.. Men den kostade tyvärr 15 000 lite dyrt för en fläkt :(...

Förra veckan satt jag här och hade lite tråkigt av någon anldening så hade vi 5:an på brukar ju annars vara disney som går på morgonen. Men så tittade vi på nå ordprogramtyckte jag hade ett sånt bra ord att jag ringde... Men vet ni när jag sitter där ed luren vid örat så tutar det i min telefon samtidigt som det ringer i TV. Jag kom visst fram. Men hade fel ord. Lite pinsamt faktiskt! Stängde av ljudet på tven ville inte hör mitt DALMÅÅÅLLLL.

Nej nu ska jag ringa till leklandet och höra vad dom har för inträde!

Ha det bra i regn och rusk!

Kommentarer
Postat av: mela

näjj, och jag missade dig :D synd att du inte fick rätt ord. Kul att ni ska flytta snart, vill också ha huuus.

2008-04-01 @ 11:50:16
Postat av: Sandra

Ha, kom du fram??? Trodde seriöst ett tag att det var bara fusk såna program...:-) Synd att du hade fel ord, då kanske ni hade fått fläkten iaf! Vad är det för fläkt? Skönt att det ordnade sig med huset, men inte lika trevligt att de fulprutade på det där viset! Stor kram!

2008-04-01 @ 18:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0