Stå"lull"

som det så fint kallas. Iallafallförr i tiden. Nu säger man ju stå utan stöd. Men BEBIS GÅR NÄR SOM HELST... Han vill så gärna ta ett steg men vågar inte. han står i flera sekunder. Ganska stadigt också! Tar man hans händer så går han utan problem. Själv tycker jag han kan vänta någon månad. Han är ju inte ens 9 månader. Men men barnen gör som dom vill i utvecklingen. Ida tog sina första steg när hon var 10 månader.
Men att försöka prata, klappa händerna eller vinka finns inte i Noahs värld. Noll intresse.

Igår ringde iallafall bvc till oss. Ida ska ju på besök den här gången hon har ju "fyllt" 2½ år. Hon har inte varit på bvc sedan 1½ kontrollen. Men jag frågade också när lilla Noah skulle få komma och vägas. Har inte varit där sedan i början utav januari. OJoj han har vi glömt bort säger hon :(. Han fick genast en tid efter Ida. Min lilla krake borta hmhm...

Nu ligger mina små älsklingar i sängarna. Ena sover och dn andra ligger och sjunger "pippi sången". Pippi är nya favoriten och prinsessor. Min lilla sessa! Ida var krasslig i magen tidiare idag. Trodde det värsta men det verkar då inte så. TACK för det!!!!

Idag kom min moster förbi helt oväntat. Det var jättetrevligt. Hon hade varit här i falun en sväng så då kikade hon förbi här. Vi tog en kopp kaffe och te å pratade lite. Kul med oväntat besök tycker jag. Nu kan jag ju skylla på att vi ska flytta när det är stökigt ;)!

Nu ska jag göra mig en kopp te. Snart kommer Jesper hem! Kansek vi ska spela lite Wii då?!

en liten bild på min Noah...


image116

Kommentarer
Postat av: mamma

Han ser lite spänd ut lillkillen:)

2008-04-09 @ 09:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0