Vååår!

Läste om tjejen som tjänar pengar på sin blogg. Tänk att man kan göra det också. Skulle ju inte vara helt fel :). Men jag skriver ju inte så intressanta saker vet faktiskt inte ens om det är någon som läser min blogg som jag inte känner. Är det det? JAg är faktiskt lite nyfiken påvilka som läser. Fler än jag vet iallafall. Har ju skrivit det förr.

Iallafall så jag jag fått en vilde till son. Herre min ge vad han river och drar i ALLT! Det är sanslöst. Men så gjorde han nå nytt idag också. Han ställde sig upp utan stöd :o trodde inte mina ögon satt mitt på golvet och lekte hux flux så stod han upp. Kanske får inse att han inte är så liten längre, han blev ju faktiskt 9 månader igår. Noah är fortfarande förkyld som tacksamt har gått över till mig hans mor! Typiskt!! Så mycket förkyld som jag varit i år har jag aldrig varit. Undra vart mitt imunförsvar tagit vägen då?

Igår var det så fint väder ute. Idag också för den delen. Jesper tvättade bilen invändigt och utvändigt sen bytte han däck också. Ida hjälpte till.
Noah satt på gräsmattan men fick panik när han fick gräs under handen när han tänkte krypa. Läskigt det där med gräs.

När Jesper har kommit hem ska vi åka och kolla lite på tapeter vi kan tänkas ha. Har hittat en fin på rusta (!) hoppas Jesper också gillar den. Vill haaa!!!
Sen har vi hittat en soffa vi vill ha också. På rea och allt. Soffor kostar ju en del. Men nu har vi varit till banken så vi vet hur vi liggger till. Skönt att veta. Efter alla skatter, arvode och allt vad det är.
Snart tar Carema över på norshöjden också. stor SUCK! Får se hur det blir. Hoppas ju på annat i höst. Sen ska jag faktiskt läsa matte B ja visst det är sant. Men jag vill ju göra nåt av mitt liv är fruktansvärt trött på att vara undersköterska. Vill ha ett roligt jobb. Finns det??!

Nej nu ni ska jag hämta lilla Ida...


Kommentarer
Postat av: Helena, högstadieklassis

Nog finns det roliga jobb alltid. Bara man är intresserad av det man gör. Jag gör ritningar på broar och tunnlar och det är verkligen skitkul och jag älskar mitt jobb!

2008-04-17 @ 21:35:46
Postat av: Veronika

Tack så mycket! Ja tiden den går snabbt... känns som det inte va så länge sedan Ida fick syskon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0