Hemma från västkusen!!

Nu så är vi hemma igen. Vi har haft det så bra på västkusten. Hunnit med en massa saker.
Vi åkte klockan väldigt tidigt på måndagen. När vi kom fram to vi det bara lungt. Dagen därpå åkte vi till universeum. Barnen älskade det. Blev en väldigt lyckad dag. Sen på onsdagen åkte vi till ullared. Hadlade massor :). Barnen gillade väl inte att gå där en hel dag. Men dagen där på gick vi på liseberg. Ida var helt tokig. Hon älskar karuseller. Hon åkte allt hon fick åka för sin ålder och längd. Tänk att min lilla tös som oftast är rädd för allt älskar karuseller. Det är väldigt roligt tycker mamma och pappa som också gillar det där med karuseller. Noahs gudfar Svante var med på liseberg. Det uppskattar vi för då fick även jag och Jesper prova på lite åk :). Resten avsemestern tog vi det ganska lungt. Åkte ut med båten och fiskade, solade, badade, fiskade krabbor och åt världens godaste mat på en äkta grekisk resturang.
Hemresan var inge vidare Ida hade så ont i sin mage. Timmarna blev långa. En fästing på halsen fick Ida också urk det är ett vidrigt "djur".
Nu 'r vi ju iallfall hemma och som jag saknat min säng. Har lite fobi för att sova och bo i stugor. Trivs inge vidare. Löjligt jag veet. Men det är bara så!

Idag har Jesper rivit tapeten i v-rummet. Han ska greja med rummet när jag och barnen åkr till åland med mina systrar. Det ska bli roligt.

Lite bilder från skräddarön och utflykterna!!!

 

Så det blev ganska många bilder men det är mest för mammas skull!!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe...




Kommentarer
Postat av: mamma

det var ju trevligt med många bilder. barnen ser då nöjda ut på korten. :)

2008-08-18 @ 22:02:10
Postat av: Sofie

Så mysigt..:)

2008-08-18 @ 22:12:41
Postat av: Marlene

Hej

Vad skönt att det ordnade upp sig med semestern ändå.Och att ni fick lite väder. Jättefina bilder.



Ha de´ bäst

krameli kram från schweiz

2008-08-18 @ 22:30:38
URL: http://marcol.blogg.se/
Postat av: lin

välkomna hem då ;)

vilken tur att det löste sej med bilen, och ni verkar ju haft en mysig, solig och rolig semester!

Vilka fina bilder, du är väldigt duktig på att fota!!

Nu drar vi på semester, kanske vi kan ses när jag kommer hem?!

Kraaam

2008-08-22 @ 23:18:35
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/
Postat av: mela

Fina bilder =)

2008-08-25 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0