Blöjfri

2 dagar kvar och jag har julklappar kvar. Men får väl åka ner på stan i morgon och trängas igen. Jesper jobbar på kvällen så jag lär nästan åka på fm om jag vill åka barnfri! Det kan vara skönt.
Det verkar som Ida har slutat med blöja helt nu ÄNTLIGEN... Här om natten sa hon att hon inte ville ha blöja på sig. Det funkade super. Ingen olycka, hon ropar på oss. Så skönt tycker vi. På dagarna har hon varit utan länge nu. Inte en olycka har skett (!) men det kommer väl bakslag kan jag tro :).

Ida såg alldelens nyss förtvivlad ut och skrek förtvivlat" Noah har fisit på mitt beeeen" ta bort han :). Tyckte det lät så roligt.
Nej vet ni nu ska jag plugga. Måste göra mig av med lite. Vill ta det lungt i jul...

Kommentarer
Postat av: Elin

blögfri? hehe, lät roligt! men va duktig ida är! stora tjejen! ska bli så roligt när ni kommer hem i jul :D

2008-12-22 @ 10:20:55
Postat av: Marlene

Hej Vad skönt att hon gav upp blöjan! Vet att ni kämpat en hel del med det.Simona bajsar bara på toa nuförtiden , hon säger till när det är dags , och eftersom jag är hemma med henne hela tiden så passar det bra.

Ha de´

2008-12-22 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0