Borttappad tenta...

Här hemma är det inge vidare. Jag har fått feber och jätteont i hela kroppen. Barnen har feber och hostar. Jesper är frisk än så länge. Skulle bara vilja sova men hur lätt är det då med två barn som inte tycker lika. Nå ja. Stannade inte på sista föreläsningen idag. Mådde pyton. Har försökt sitta med den här artikeln nu. Det är inte lätt. Vet inte riktigt vad det är dom vill och om jag ens har rätt artikel?! Har iallfall hittat en om missbruk. En undersökning. Får se om det duger. Känner att jag kanske har lite lite kunskap om detta. Tycker nog att tre tillfällen är lite lite för att sedan göra en så pass svår uppgift. Eller så är den inte svår det är kanske bara jag som tycker det. Mår ju inte så bra heller. Men jag vill bli klar med den. Ska försöka gå på seminariet i morgon det är ju viktigt. Men mår jag som nu så blir det nog hemma och vila. Kanske åka förbi med uppgiften sen. Dessutom är det utdelning utav förra tentan i morgon också. Skrev ett mail till läraren för att höra hur jag fick tentan om jag inte kom på utdelningen. Då skriver hon att hon tappat bort sista delen utav min tenta. Ganska irriterande. Menjag tog med mig en ny igår på en gång och la i hennes fack. Hoppas det fixade sig. Typiskt att det ska hända mig...

Nej nu ska ajg återgå till min artikel. Den är rätt bra men om den är rätt vet jag inte...

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tråkigt att du är sjuk. Men försök gå på seminariet om du bara kan, det kan vara viktig information du får som du sen har nytta av i tentan. Konstig att de tappar bort delar av tentan

2008-12-17 @ 16:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0